13.02.19

"Моя професія. Мій вибір. Мій успіх".


 13 лютого на базі Хмельницького професійного ліцею в рамках проекту Благодійного фонду народного депутата України Сергія Лабазюка "Співпраця бізнесу та професійно-технічної освіти" розпочато 3 етап "Моя професія. Мій вибір. Мій успіх".
 На захід було запрошено учнів 9-тих та 11-тих класів ЗОШ №28. Про переваги отримання професій у закладах професійної (професійно-технічної) освіти учням розповіли Ковальчук Сергій Андрійович, помічник народного депутата С.Лабазюка, та Губай Світлана Вікторівна, заступник директора Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради.









Щоб познайомити учнів ЗОШ №28 із професіями, які можна опановувати у нашому закладі, викладачі та учні підготували цікаву профорієнтаційну програму, щоб заохотити молодь обирати популярні сьогодні робітничі професії. Гостей ліцею познайомили з кожною професією у вигляді майстер-класів, під час яких вони могли спробувати свої сили, побачити можливості та почути про перспективи професій кухаря, кулінара борошняних виробів, зварника, швачки, живописця та оформлювача приміщень.








Наприкінці заходу усіх гостей чекали смачні сюрпризи, приготовані власноруч нашими учнями.
Надіємося учням сподобалося у нашому ліцеї, а можливо деяким ми допомогли визначитися з майбутньою професією.

Немає коментарів:

Дописати коментар